علیرضا صبا، دبیر کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران موفق به کسب عنوان طرح و ایده‌ی برگزیده هفتمین جشنواره ملی رویش شد.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی رویش، ویژه ارائه توانمندی‌ها و ارائه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی دانشجویان سراسر کشور، با حضور غلامرضا غفاری و محمدهادی عسکری، معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدجواد ناطق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت مدرس، محمدعلی زارع چاهوکی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه‌های کشور، چهارشنبه و پنجشنبه، ۶ و ۷ شهریور ۱۳۹۸ در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

علیرضا صبا

طرح علیرضا صبا جزو ایده‌های برگزیده جشنواره شد. غلامرضا غفاری در متن تقدیر از علیرضا صبا نوشت: امروز ملک پهناور هنر به سروش معنوی فرهنگ به مشابه "هوایی که تنفس می کنیم" محتاج است و رویش همانا نقطه سرآغاز فعالیت در تحقق چنین هدفی است. اینک که بر اساس ارزیابی هیئت محترم داوران، طرج ارسالی جنابعالی به عنوان ایده منتخب شناخته شده است، همت والایتان در کنشگری موثر در حوزه فرهنگ و هنر را می ستاییم.

علیرضا صبا

همچنین در حاشیه این جشنواره، جلساتی پیرامون حل مشکلات و ارائه پیشنهاد با حضور غلامرضا غفاری و محمدهادی عسکری، معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، علیرضا محمدی، دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران و دیگر دبیران شورای هماهنگی دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد که صبا  به عنوان مسئول روابط عمومی و رسانه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی دانشگاه تهران در آن‌ها حضور داشت.