باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد ماه همزمان با روزهای انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور، میزبان داوطلبان ورود به دانشگاه است.

دانشجویان عضو انجمن علمی ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران در روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد ماه تجربیات خود در زمینه فرصت‌های تحصیلی در دانشگاه تهران را به پذیرفته‌شدگان کنکور و داوطلبان ورود به دانشگاه منتقل می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در این رویداد با رشته‌های تحصیلی دانشگاهی مرتبط با گروه‌های مختلف آزمایشی آشنا می‌شوند. آشنایی با رشته‌ها، آینده شغلی، تجربیات دانشجویان برتر دانشگاه تهران، ساختار آموزشی دانشگاه تهران، زندگی دانشجویی و ... با حضور دانشجویان رشته‌های پزشکی، حقوق، برق و کامپیوتر، مهندسی معدن، زیست‌شناسی، مدیریت، زبان انگلیسی، بیوتکنولوژی، فقه و مبانی حقوق اسلامی، مکانیک، دامپزشکی، کشاورزی و محیط‌زیست، مهندسی عمران و … تشریح می‌شود.

دانش‌آموزانی که در جریان انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ قرار دارند و همچنین سایر دانش‌آموزان دبیرستانی که در آستانه قرارگیری در مرحله آمادگی برای کنکور قرار دارند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

رشته‌های دانشگاهی مرتبط با گروه ریاضی و فیزیک از ساعت ۱۰ تا ۱۲، گروه علوم انسانی از ساعت ۱۳ الی ۱۵ و گروه علوم تجربی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد ماه در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران معرفی می‌شوند.

باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران در خیابان ۱۶ آذر، نرسیده به خیابان انقلاب اسلامی، جنب پلی کلینیک ۱۶ آذر واقع شده است.

دانش‌آموزان متقاضی شرکت در این رویداد برای ثبت‌نام می‌توانند به لینک زیر مراجعه نمایند:
Evand.com/events/utfestival1401