به مناسبت فعالیت‌های انجمن علمی دانشجویی ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران در هفته جهانی نجوم، رئیس انجمن نجوم ایران از علیرضا صبا تقدیر کرد.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان و فعالان هفته جهانی نجوم که ۲۷ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد، دکتر محمدرضا اخضریان کاشانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دکتر معین مصلح، رئیس انجمن نجوم ایران، از فعالیت‌های علیرضا صبا در برگزاری برنامه‌های هفته جهانی نجوم تقدیر کردند.

در متن تقدیر دکتر معین مصلح، رئیس انجمن نجوم ایران آمده است:« بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را به پاس زحمات بیشائبه‌تان و نقش موثری که در برگزاری شایسته روز و هفته جهانی نجوم سال ۱۴۰۱ ایفا نموده‌اید، اعلام میدارم. ضمن ابراز خشنودی از همکاری صمیمانه و بی‌دریغ جنابعالی در برگزاری روز و هفته جهانی نجوم، توفیقات روزافزون شما در مسیر ترویج علم زیبای نجوم را از خداوند مسئلت می‌دارم.»

در دو تقدیرنامه دیگر، دکتر محمدرضا اخضریان کاشانی، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از زحمات علیرضا صبا در برگزاری رویداد هفته جهانی نجوم و رویداد غرفه رصد شامگاهی و آزمایش‌های علمی انجمن علمی دانشجویی ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران قدردانی کرد.

انجمن علمی دانشجویی ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ غرفه رصد شامگاهی و آزمایش‌های علمی را به مناسبت ماه مبارک رمضان در برج میلاد تهران برگزار کرد. همچنین در هفته جهانی نجوم از ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ غرفه‌های خود با موضوع نجوم را به ترتیبت در دانشگاه تهران، کوی دانشگاه تهران، پارک ملت تهران و برج میلاد تهران در طول هفته برگزار کرد. علیرضا صبا نیز مسئولیت مستندسازی این رویدادها را برعهده داشت.

در ادامه کلیپ تهیه شده توسط علیرضا صبا از این رویداد را می‌بینیم.