نشست تخصصی دانشگاه تهران دیجیتال و حوزه فرهنگی و اجتماعی از سری نشست‌های اولین جشنواره دانشگاه تهران با سخنرانی علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

از سری نشست‌های «اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال»، نشست تخصصی «دانشگاه تهران دیجیتال و حوزه فرهنگی و اجتماعی» روز یکشنبه ۷ شهریور ماه  از ساعت ۱۹ تا  ۲۰:۳۰ به ‌صورت برخط برگزار می‌شود.

این نشست با حضور «دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، معاون فرهنگی و اجتماعی»، «دکتر سید عباس احمدی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی»، «دکتر مسلم محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران»، «دکتر جعفر گل محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران»، «مهندس محمد قوشچیان، دبیر مجمع انجمن‌های علمی دانشجویی» و «مهندس علیرضا صبا، دبیر دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان» برگزار می شود. در این نشست موضوعات زیر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد:

-بستر دیجیتال و تاثیر آن در توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی
- تحول دیجیتال؛ خلاقیت و نوآوری فرهنگی   
- تحول دیجیتال و تشکل های فرهنگی و اجتماعی  
- توسعه نشریات دانشجویی در بستر دیجیتال

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست به سامانه event.ut.ac.ir مراجعه کرده و در بخش نشست‌ها، نشست تخصصی دانشگاه تهران دیجیتال و حوزه فرهنگی و اجتماعی را انتخاب و در آن ثبت‌نام کنند. دانشگاهیان دانشگاه تهران از طریق احراز هویت مرکزی می‌توانند وارد سامانه شوند، اما سایر افراد باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنند تا امکان شرکت در نشست برای آنها فراهم شود.