دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، از افتخارآفرینی علیرضا صبا در هفتمین جشنواره ملی رویش، ویژه ارائه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های دانشجویی سراسر کشور تقدیر کرد.

 

نشست گفت و شنود فعالان کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشحویان و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تهران با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ۲۳ آذر ۱۳۹۸ در تالار امیرکبیر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد. در این جلسه فعالان کانون‌های و انجمن‌ها، دغدغه‌ها و مشکلات خود را با معاون فرهنگی  و اجتماعی دانشگاه تهران در میان گذاشتند.

بعد از نشست از برگزیدگان دانشگاه تهران در هفتمین جشنواره ملی رویش، ویژه ارائه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی سراسر کشور تقدیر به عمل آمد. علیرضا صبا عنوان برگزیده بخش طرح و ایده را در این جشنواره از آن خود کرده بود.

در متن تقدیر دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از علیرضا صبا آمده است:« اکنون که با لطف الهی و تلاش چشمگیر و تحسین برانگیز، موفق به کسب رتبه برگزیده در رشته طرح و ایده «هفتمین جشنواره ملی کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی دانشجویان سراسر کشور» شده‌اید؛ لازم می‌دانم ضمن تبریک این موفقیت ارزنده، از اهتمام شما که این افتخار را برای دانشگاه تهران آفریده‌اید، تشکر و قدردانی نمایم.»

همچنین در این مراسم از زحمات علیرضا محمدی، دبیر سابق شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران، تجلیل شد و حکم انتصاب علیرضا صبا، از سوی دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران به وی اهداء شد.

عکس یادگاری جلسه گفت و شنود کانون ها و انجمن ها

عکس یادگاری فعالان کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان و انحمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، عکاس حسن ملکی