اثر علیرضا صبا با عنوان «نجوم؛ در مسیر انفجار ابرنواختری یا کوتوله سفیدشدن» نامزد کسب دریافت جایزه گزارش برتر سومین جشنواره رسانه‌ای نباء شد.

با اعلام دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای نباء، ویژه نشریات دانشجویی، این اثر علیرضا صبا که در شماره بهار ۱۴۰۰ نشریه دلتا منتشر شده بود، به مرحله داوری نهایی سومین جشنواره رسانه‌ای نباء راه یافت.

۶ اثر دیگر از محمدطه علی‌نژاد، زینب نظری، سید محمود کمال‌آرا، علی مزروعی، محمدحسین لشگری و زهره سعید‌زاده با علیرضا صبا در این بخش رقابت می‌کنند.

این جشنواره از سوی موسسه رسانه‌ای نباء در سومین‌ دوره خود در حال برگزاری است و هدف آن شناسایی و تقویت فعالان دانشجویی حوزه رسانه است. گفتنی است علیرضا صبا، پیش از این و در دومین جشنواره نباء نیز نامزد بخش گزارش برتر و یادداشت برتر شده بود.

اثر «نجوم؛ در مسیر انفجار ابرنواختری یا کوتوله سفیدشدن» مقاله‌ای از علیرضا صبا است که در آن به نشریه نجوم پرداخته شده و ضمن معرفی تاریخچه‌ای از این نشریه، چهره‌های اثرگذار آن معرفی شده‌اند. این مقاله در شماره بهار ۱۴۰۰ نشریه دلتا منتشر شده است و پیش از این در سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران مقام مقاله مطبوعاتی را کسب کرده است.

اخبار مرتبط:

مقام برگزیده مقاله مطبوعاتی جشنواره فرهنگ در دستان علیرضا صبا | ۲۲ آبان ۱۴۰۰

علیرضا صبا در شماره ششم دلتا تاریخچه «نجوم» را بررسی کرد | ۶ مرداد ۱۴۰۰

علیرضا صبا، نامزد گزارش برتر جشنواره رسانه‌ای نبأ شد| ۱۵ تیر ۱۳۹۹

یادداشت علیرضا صبا در جمع نامزدهای برترین یادداشت جشنواره رسانه‌ای نبأ | ۱۵ تیر ۱۳۹۹