مراسم تقدیر از فعالان اجرایی و برگزیدگان دانشگاه تهرانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور رئیس و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار و از علیرضا صبا تقدیر شد.

این مراسم با حضور دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دکتر محمدعلی اسلامی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱ در تالار امیبرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم ضمن ارائه گزارش‌های اجرایی از سوی دبیر، دبیر بخش بین‌الملل و دبیر علمی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت به آسیب‌شناسی این جشنواره از سوی برگزیدگان پرداخته شد. مسئولان دانشگاه نیز در زمینه‌ی توسعه و هدایت فعالیت انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه با اعضاء همفکری کردند.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان دانشگاه تهران در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت و فعالان اجرایی این جشنواره تقدیر به ‌عمل آمد.

در متن تقدیر دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از علیرضا صبا آمده است:«بی‌شک رشد و تعالی علمی و فرهنگی کشور و ساختن آینده‌ای درخشان و امیدآفرین نیازمند پویایی، نشاط و خلاقیت برآمده از مسئولیت اجتماعی دانشگاه و دانشجویان است. در این مسیر، انجمن‌های علمی و دانشجویی و جشنواره بین‌المللی حرکت، فرصت و عرصه‌ای را برای شکوفایی و حمایت از این خلاقیت‌ها فراهم می‌کند.

این لوح سپاس به پاسداشت اهتمام و مشارکت شایسته جنابعالی در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت تقدیم می‌شود.»

گفتنی است علیرضا صبا به عنوان دبیر کمیته رسانه‌ای و فضای مجازی این جشنواره با حکمی از سوی دکتر هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دبیر اجرایی جشنواره منصوب شده بود.

اخبار مرتبط:

ترویج علم و فناوری و ماشین‌های کشاورزی در حرکت درخشیدند| ۳ خرداد ۱۴۰۱

چند اثر دانشگاه تهرانی علیرضا صبا در نمایشگاه جشنواره حرکت| ۲ خرداد ۱۴۰۱

جدول برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت منتشر شد| ۱ خرداد ۱۴۰۱

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت برگزار می‌شود| ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتصاب علیرضا صبا به سمت دبیر رسانه‌ای و فضای مجازی جشنواره بین‌المللی حرکت|۳۰ اردبیهشت ۱۴۰۱