دو انجمن علمی دانشجویی ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران و ماشین‌های کشاورزی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران که علیرضا صبا در آن‌ها عضویت دارد، توانستند در جشنواره جرکت افتخار کسب کنند.

اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت، ویژه ارائه آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی سراسر کشور، صبح سه‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۱ با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی و معاون و مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در تالار علامه امینی کتابخانه‌ی مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر ایراد گزارش‌های اجرایی توسط دکتر هادی بهرامی احسان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و دبیر اجرایی جشنواره، دکتر امید زهتاب‌ور، دبیر علمی و دکتر علی حمیدیان دبیر بخش بین‌المللی، دکتر محمدعلی اسلامی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی این وزارتخانه سخنرانی کردند.

در انتهای مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تقدیر به عمل آمد. دانشگاه تهران در مجموع علاوه بر کسب رتبه اول در میان دانشگاه‌های کشور، ۹ جایزه‌ی دیگر را نیز کسب کرد.

در این میان انجمن علمی دانشجویی ماشین‌های کشاورزی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران توانست در بخش فعالیت خلاقانه با اثر «بیوتور» و در بخش نشریه تخصصی فنی مهندسی با «صنعت سبز نوین» رتبه نخست را به دست بیاورد. همچنین انجمن ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران نیز توانست تا رتبه نخست بخش انجمن پویا را کسب کند.

گفتنی است علیرضا صبا از تابستان ۱۳۹۸ با نشریه صنعت سبز نوین و از اسفند ۱۳۹۷ با تیم دانشجویی انجمن ترویج علم و فناوری همکاری داشته و مسئولیت‌های مختلفی را در رویدادهای این انجمن‌ها برعهده داشته است.

اخبار مرتبط:

چند اثر دانشگاه تهرانی علیرضا صبا در نمایشگاه جشنواره حرکت| ۲ خرداد ۱۴۰۱

جدول برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی حرکت منتشر شد| ۱ خرداد ۱۴۰۱

چهاردهمین جشنواره بین المللی حرکت برگزار می‌شود| ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

انتصاب علیرضا صبا به سمت دبیر رسانه‌ای و فضای مجازی جشنواره بین‌المللی حرکت|۳۰ اردبیهشت ۱۴۰۱