پوسترهای بخش‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی، نشریات دانشجویی و دانشگاهیان برتر فرهنگی و اجتماعی سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران رونمایی شد.

جلسه فعالان تشکل‌های دانشجویی با دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد. در این جلسه علاوه بر حضور دانشجویان فعال تشکل‌های دانشجویی و کارشناسان امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر احمدی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی،‌ هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه و محمد قوشچیان، دبیر مجمع انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه حضور داشتند.

در ابتدای جلسه و پس از سخنان دکتر زارع چاهوکی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، علیرضا صبا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران پرداخت. صبا با اشاره به آغاز فرآیند نگارش شیوه‌نامه از اردیبهشت امسال و انتشار آن در خرداد و آغاز بازه ارسال آثار از مرداد امسال اعلام کرد که پایان ارسال آثار به سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران ۳۰ مهر ۱۴۰۰ خواهد بود. همچنین صبا به باز فعال‌سازی سامانه و شبکه‌‌های اجتماعی جشنواره اشاره کرد و افزود که کانال آپارات جشنواره به جهت مدیریت بهتر ویدئوهای جشنواره تأسیس شده است.

در ادامه صبا از پوسترهای بخش‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، نشریات دانشجویی و دانشگاهیان برتر فرهنگی و اجتماعی رونمایی کرد. پوستر بخش کانون‌ها را ارشیاء نیکجویان، دبیر اجرایی بخش و پوستر دیگر بخش‌ها را مجید مظفری طراحی کرده‌اند.

در ادامه صبا به مسئله انتخابات کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران در مهر ماه پرداخت و گفت: تمامی کانون‌های باید تا ۳۱ شهریور گزارش فعالیت‌های ترم زمستان و بهار خود را برای دبیرخانه شورای هماهنگی ارسال کنند. لازم به ذکر است مطابق آیین نامه کانون آن دسته از کانون‌هایی که گزارش ترم پاییز را ارسال نکرده‌اند در صورت عدم ارسال گزارش فعالیت تا پایان شهریور، نسبت به اجرای مواد قانونی آیین نامه در این زمینه اقدام فوری خواهد شد.

صبا در زمینه کانون‌هایی که در دوره گذشته تشکیل نشده‌اند اذعان داشت که برای این تشکیل این کانون‌ها در انتخابات آتی برنامه‌ریزی خواهد شد و نتایج برنامه‌ریزی دقیق‌تر متعاقبا و پس از بررسی با مسئولان فرهنگی اعلام خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

آموزش گزارش‌نویسی در کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران با علیرضا صبا|۳۱ مرداد ۱۴۰۰

سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران برگزار می‌شود| ۱۶ مرداد ۱۴۰۰

صبا: سومین جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران در دست بررسی است| ۵ خرداد ۱۴۰۰