۴ دانشجو و کانون دانشجویی دانشگاه تهران توانستند در نهمین جشنواره ملی رویش افتخارآفرینی کنند.

کانون نیکوکاری والعصر باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران توانست تا مقام کانون برگزیده در میان کانون‌های اجتماعی فعال در زمینه‌ی فعالیت‌های خیریه و عام‌المنفعه کشور را به دست آورد. همچنین کانون همیاران سلامت روان دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز مقام شایسته تقدیر کانون‌های اجتماعی، زمینه‌ی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به دست آورد.

میلاد بذرافشان، دانشجوی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران نیز در رشته فرش توانست مقام برگزیده را کسب کند. همچنین امیرحسین راحمی، دانشجوی دانشکده‌ی الهیات و معارف اسلامی دانشگاه نیز توانست تا جایزه‌ی مسئولیت اجتماعی، یادواره‌ی شهید حسین علی‌مرادی را به دست آورد.

جایزه مسئولیت اجتماعی، به یاد دانشجوی فداکار و فعال حوزه‌ی کانون‌های اجتماعی و امور خیریه دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دانشگاه علامه‌طباطبایی، شهید حسین علی‌مرادی، به افراد و گروه‌های بسیار فعال در این حوزه اهداء می‌شود.

سردیس شهید حسین علی‌مرادی، دانشجوی فداکار دانشگاه تهران

آیین اختتامیه نهمین جشنواره ملی رویش، چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ با حضور دکتر علی ربیعی، سخنگوی دولت و دکتر غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم به میزبانی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار شد.

علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، به عنوان دبیر اجرایی مرحله دانشگاهی نهمین جشنواره ملی رویش مسئولیت برگزاری این جشنواره در دانشگاه تهران را بر عهده داشت.