هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده‌های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی‌های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده‌های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه، توسط انجمن علمی دانشجویی بین‌رشته‌ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه، در مرحله‏ اول حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت ماه، باید فایل صوتی سه‌دقیقه‌ای ایده‏ سخنرانی خود را منطبق بر شیوه‏‌نامه‏ مسابقه (دریافت از اینجا) به به نشانی  stp_admins@ در شبکه‌های اجتماعی یا رایانامه‏ anjomanelmi@ut.ac.ir ارسال کنند. پس از ارزیابی اولیه، نتایج در 23 اردیبهشت اعلام خواهد شد. منتخبان این مرحله، حداکثر تا 30 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی 12 دقیقه‌ای را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند. در نهایت بعد از ارزیابی، نتایج نهایی مسابقه در 4 خرداد ماه اعلام و به برگزیدگان جوایز ارزنده‌ و گواهی معتبر اعطاء می‌شود. همچنین متن کامل سخنرانی­های پذیرفته شده نهایی در نشریه علمی ترویجی دلتا منتشر خواهد شد.

گفتنی است؛ شرکت در این مسابقه بر عموم آزاد است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس stp_ssa@ در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ ویدئوهای مرحله‏ نهایی دوره‌های گذشته‏ مسابقه از آدرس aparat.com/UT_TED قابل مشاهده است.

علیرضا صبا از دومین دوره این رویداد به عنوان عضو کمیته اجرایی آن فعالیت می‌کند.