علیرضا صبا، دبیر کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، از تمدید فرصت ارسال آثار به «جشنواره فرهنگی و هنری فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» ویژه دانشگاهیان دانشگاه تهران را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ خبر داد.

«جشنواره فرهنگی و هنری فیلم و عکس دوران کرونا؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» با هدف استفاده از ابزار هنری عکس و فیلم برای مواجهه با چالش‌ها و فرصت‌های دوران کرونا و با تمرکز بر آگاهی بخشی موثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه دانشگاهی از سوی کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران و اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با همکاری دبیرخانه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان این دانشگاه در محورهای زیر برگزار می‌شود:

- کرونا و یاددهی یادگیری الکترونیک؛          

- کرونا و زندگی دانشجویی؛

- کرونا و کسب و کارها؛

- کرونا و فعالیتهای داوطلبانه دانشجویان؛

- کرونا و مناسبات فرهنگی و اجتماعی؛

- کرونا و فرهنگ رعایت بهداشت و فاصله‌گذاری اجتماعی؛

- کرونا و مسئولیت پذیری اجتماعی؛

- کرونا و گذران اوقات فراغت.

گفتنی است؛ دانشجویان، کارمندان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار خود تا ۳۱ اردیبهشت  ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات و جشنواره‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی به آدرس culfest.ut.ac.ir مطابق شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره آثار خود را بارگذاری کنند. شیوه‌نامه اجرایی این جشنواره از اینجا قابل دسترس است. برای مشاهده نحوه بارگزاری و آپلود آثار نیز از اینجا اقدام کنید.

آیین اختتامیه جشنواره خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و در این مراسم آثار منتخب معرفی و به صاحبان آنها هدایای نقدی و لوح تقدیر اعطا خواهد شد. همچنین آثار منتخب با نام صاحبان آثار در سامانه‌های دانشگاه تهران منتشر خواهد شد.