علیرضا صبا از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رویش دانشگاه تهران تا ۱۵ اسفند خبر داد.

فراخوان ارسال آثار به مرحله دانشگاهی نهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، از دی ماه امسال منتشر شد و اکنون علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ خبر می‌دهد.

صبا با اشاره به درخواست دبیران کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، اعلام کرد که مراحل پایش اولیه و داوری آثار از ۱ اسفند آغاز شده است؛ اما مخاطبان جشنواره می‌توانند تا ۱۵ اسفند به دبیرخانه جشنواره، آثار خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ برای ارسال آثار به سامانه culfest.ut.ac.ir و برای مشاهده شیوه‌نامه از اینجا اقدام کنید. همچنین توجه داشته باشید، این زمان غیرقابل تمدید است.

جشنواره درون دانشگاهی رویش، در بخش کانون‌های برگزیده دانشگاه، آثار و دستاوردهای فردی و گروهی دانشجویان دانشگاه تهران و جایزه مسئولیت اجتماعی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

تصویر کاور: علیرضا صبا و حسین عبداللهی (دبیر هفتمین جشنواره رویش دانشگاه تهران) در جشن ۲۰ سالگی کانون‌های فرهنگی دانشگاه تهران-آذر ۱۳۹۷- باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران- عکس از کیمیا دری