کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران در آخرین هفته آذر ۱۳۹۹ به استقبال آیین باستانی یلدا رفتند.

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ جلسه وبیناری فعالان کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، با حضور دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. دانشجویان در این جلسه مشکلات و دغدغه‌های خود را به گوش مسئولان و کارشناسان اداره کل فرهنگی و اجتماعی رساندند. به همت اداره کل فرهنگی و اجتماعی سلسله جلسات وبیناری با تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود که تقویم آن از اینجا قابل دسترس است.  

در این هفته کانون وحدت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران شماره ۲۳ام نشریه دانشجویی وحدت را به مدیرمسئولی محمدامین عامری و سردبیری مطهره افتخاری منتشر کرد. در این شماره علاوه بر مصاحبه‌ای خواندنی، دانشجویان کانون به بیان نظرات خود در حوزه‌ّهای مختلف اجتماعی پرداختند.

کانون رسانه باشگاه دانشجویان نیز با انتشار فایل صوتی «جنگ مقبولیت» نکات مهمی را در زمینة رقابت بین رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی را بیان کرد.

کانون ادبی دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی نیز با همکاری دیگر کانون‌های پردیس کارگاه مبانی نویسندگی را روز جمعه ۲۸ آذر برگزار می‌کند. دبیر این کانون، علیرضا آقا شریف که دستی در نویسندگی دارد و چندین سال در این حوزه فعالیت کرد مدرس این کارگاه است.

کانون هنر دانشکده روانشناسی نیز به استقبال مراسم یلدا رفته است و قصد دارد تا ساعت ۱۹ روز شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ دورهمی یلدایی را برگزار کند. در این برنامه استاد محمد جعفری قنواتی، دکترای ادبیات و فرهنگ عامه درباره یلدا در فولکلور و فرهنگ ایران، سخنرانی خواهند کرد. دانشجویان نیز به هنرنمایی خواهند پرداخت و علی شفیقی پیانو، محراب قلعه جوقی تار و محمد امین همایون فرد گیتار الکتریک را می‌نوازند. هم چنین افشار مقدم، استنداپ کمدی اجرا می‌کند و علی سلطانی فر،محمدجواد شهابی نژاد و فاطمه سادات موسویان به شعرخوانی خواهند پرداخت.