انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، ۲۹ مهر ۱۳۹۹ برگزار شد و ۳۲ کانون دانشجویی این دانشگاه در این انتخابات اعضای شورای مرکزی خود را شناختند. علیرضا صبا، دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران در پیامی مراتب قدردانی خود از مشارکت ۱۶۰۰ عضو کانون‌ها در این انتخابات را ابراز کرد.

 

متن این پیام به این شرح است:

دوستان عزیز و اعضای گرانقدر خانواده کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران؛

با سلام، ادب و احترام؛

تشکیل ۳۲ کانون در دوره اول انتخابات کانون‌های دانشجویی یکی از نقاط عطف این سال‌هاست که بدون پیگیری و تلاش شما عزیزان محقق نمی‌شد. آن هم با عنایت به شرایط سختی که همه ما از آن آگاهی داریم. از این رو از یکایک شما عزیزان بی‌کران سپاس گزارم. امید دارم که دوستان عزیز و خوش فکرم در کانون‌ها، با پویایی و انگیزه، در این دوره پیش رو بهترین‌ها را رقم خواهند زد.

سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران به یقین یکی از بسترهای بسیار مناسبی است که از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران،‌ برای فعالیت همه ما فراهم شده است. از این رو از جناب آقای دکتر مجید سرسنگی، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، به واسه حمایت‌هایشان و استاد عزیزم؛ جناب آقای دکتر محمدعلی زارع چاهوکی، مدیر کل محترم فرهنگی و اجتماعی به واسطه پیگیری‌های بی‌کرانشان، تقدیر و تشکر می‌شود.

به یقین این سامانه در ابتدای مسیر است و نیاز روزافزون به توسعه و آموزش کار با آن از ضروریات حوزه کانون‌هاست. به امید خدا سعی خواهد شد؛ همانطور که ظرفیت‌های این سامانه برای انتخابات آموزش داده شد؛ برای دیگر ظرفیت‌های سامانه در حوزه کانون‌ها با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی تولیداتی را داشته باشیم و در این راه منتظر نظرات تک تک شما عزیزان برای بهبود سامانه هستیم. همچنین در صورتی که به شیوه‌های موجود در انتخابات نقدی وارد است؛ با گوش جان آن را می‌شنویم و در صدد اصلاح آن برمی‌آییم.

در پایان مجدداْ از یکایک ۱۶۰۰ عضو عزیز خانواده کانون‌ها به واسطه مشارکتشان در انتخابات تشکر می‌کنم و آرزوی مؤفقیت روزافزون‌ها آن‌ها و مجموعه کانون‌ها را از خداوند قادر متعال، مسئلت دارم.

علیرضا صبا
عضو کوچک خانواده کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران

 

نتابج انتخابات کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران که از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران اعلام شده است را از اینجا مشاهده کنید:

کانون‌های باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران

کانون‌های پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران

کانون‌های پردیس کشاورزی و منابع طبعی دانشگاه تهران

کانون‌های پردیس فارابی دانشگاه تهران

کانون‌های پردیس ابوریحان دانشگاه تهران

کانون‌های پردیس علوم دانشگاه تهران

کانون‌های دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

کانون‌های دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران