علیرضا صبا با رأی اکثریت دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران، برای یکسال دیگر به عنوان دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری،‌ دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران برگزیده شد.

انتخابات تعیین دبیر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران، دیروز ۱۶ دی ۱۳۹۹ برگزار شد و اکثریت دبیران به علیرضا صبا، دبیر کانون رسانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران رأی مثبت دادند. وی از آذر سال گذشته این سمت را برعهده داشت.

صبا در پیامی مراتب تشکر خود از حضور و مشارکت دبیران کانون‌ها در انتخابات را ابراز کرد که در ادامه آن را می‌خوانیم:

به نام حضرت دوست

دبیران عزیز کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه تهران؛

سلام و عرض ادب؛

از همه شما عزیزان و ارجمندان به واسطه مشارکت در انتخابات تعیین دبیر شورای هماهنگی کانون‌های دانشجویی متشکر و از اعتماد مجدد شما عزیزان به اینجانب کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم. بی‌شک افتخار و سعادت در کنار شما عزیزان بودن و لیاقت تجربه اعتماد شما عزیزان برای دومین بار، افتخاریست که هیچ‌گاه فراموش نخواهم کرد.

به یقین در سال گذشته مشکلاتی که ناشی از بلاتکلیفی‌های آغازین دوران کرونا پیش آمد، تجربه لازم و کافی را برای اینجانب ایجاد کرد تا برای سال آتی با برنامه‌ریزی مستمر و اجرای طرح‌های زیرساختی و حمایتی، زمینه‌ فعالیت هرچه بیشتر و بروز و ظهور استعدادهای کانونی در فضای دانشگاه مجازی را در کنار یکدیگر میسر کنیم.

اینجانب ضمن تشکر از حضور شما عزیزان در انتخابات و اعتماد مجدد به اینجانب، از جناب آقای ارشیاء نیکجویان، دوست عزیز و دبیر پرکار و پرتلاش کانون فیلم و عکس دانشکده فنی کاسپین که در کنار اینجانب در انتخابات حضور داشتند قدردانی کرده و برای ایشان تؤفیق روزافزون در دیگر مراحل را از خداوند متعال مسئلت دارم. همچنین از جناب آقای دکتر زارع چاهوکی، مدیر کل محترم فرهنگی و اجتماعی و خانم‌ها خرمی، رئیس اداره مشارکت‌ها و علی‌اکبری، کارشناس کانون‌ها کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است که در دوره پیش‌رو بتوانیم به مدد خداوند متعال و در کنار یکدیگر زمینه‌ساز تؤفیق روزافزون برای مجموعه‌ کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران باشیم.

با تشکر و ارادت
علیرضا صبا
عضو کوچک کانون‌های دانشجویی دانشگاه تهران
۱۷ دی ۱۳۹۹

پوستر انتخاباتی علیرضا صبا برای این انتخابات