دکتر حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کل کشور به عنوان رییس بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علیرضا صبا، دبیر کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر غرفه دانشگاه تهران تقدیر به عمل آورد.

 

علیرضا صبا در کنار دکتر محمدعلی زارع جاهوکی

بازدید دکتر محمدعلی زارع چاهوکی مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از غرفه دانشگاه تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

 

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد. دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور در این نمایشگاه صاحب غرفه بود. مدیریت غرفه دانشگاه در این نمایشگاه را علیرضا صبا عهده‌دار بود و تلاش بر آن شد تا کانون‌های دانشجویی قرآن و عترت (ع) دانشگاه، محور فعالیت اجرایی این غرفه باشند. میزبان بخش دانشگاهی این دوره از نمایشگاه، دانشگاه فرهنگیان بوده است. فلذا دکتر حسین خنیفر، رییس دانشگاه فرهنگیان کل کشور به عنوان رییس این بخش از علیرضا صبا تقدیر به عمل آورد.

محصولات نمایشی غرفه

در متن این تقدیر آمده است "خدای متعال را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری به ساحت قرآن کریم را نصیب ما و شما نمود تا در اجرای بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار "قرآن، معنای زندگی" که اقدامی ارزشمند در امر توسعه فرهنگ قرآنی بود، خدمات قابل توجهی به خیل مشتاقان کلام وحی و ارادتمندان خاندان عترت و طهارت ارائه نماییم."

سوال در غرفه دانشگاه تهران

هم چنین حجت السلام علی ملانوری، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت (ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیر امور نهادهای قرآنی بیست هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علیرضا صبا تقدیر به عمل آورد.

در متن این تقدیر نامه ذکر شده است: "امید آن داریم تا زحمات بی دریغ شما در نشر و توسعه‌ی کلام وحی و عترت (ع) مورد رضایت پروردگار و ذخیره‌ی اخروی شما قرار گیرد.

پوستر غرفه دانشگاه تهران در نمایشگاه قرآن