چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران میزبان مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ،محمدعلی زارع چاهوکی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی و مسئولین بخش‌های تربیت بدنی و دانشگاهیان شاهد و ایثارگر بود. در حاشیه این بازدید نشست با فعالان دانشجویی برگزار شد که علیرضا صبا به عنوان دبیر کانون قرآن و عترت (ع) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران حضور داشت.
 
در حاشیه این بازدید جلسه ای با حضور نمایندگان تشکل ها و فعالان دانشجویی برگزار شد که امین صادقی دبیر شورای مدیریت انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تهران و دبیر دبیران پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، علیرضا محمدی دبیر شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری اجتماعی و دینی دانشگاه تهران و دبیر شورای هماهنگی پردیس، محمد جواد ملک زادگان مسئول بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، علی اصغر خلیلی دبیر اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علوم دامی و صنایع غذایی به همراه مصطفی اویسی معاون دانشجویی و فرهنگی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و علی کشاورزی مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه پردیس حضور داشتند.
 
مجید سرسنگی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران
در این نشست علیرضا صبا گفت:
"کانون های فرهنگی الحمدلله در این چندسال در پردیس قوت گرفته اند و قدرتمند هستند. ان شاء الله که این وضعیت با انتخابات درست حفظ خواهد شد. الحمدلله و علی رغم دیگر پردیس ها نماینده کانون ها در شورای فرهنگی حضور دارند و ان شاءالله این وضعیت ادامه پیدا خواهد کرد. ما با واحدهای پردیس همکاری می کنیم که ان شاءالله همکاری با احترام ادامه پیدا می کند. بحث برخی از موازی کاری ها مطرح هست که در برخی از برنامه های مشاهده می شود که به طور خاص در مسائل قرآنی گاهی اوقات اتفاق می افتد اما الحمدلله با همکاری مسئولین پردیس این موازی کاری ها به حداقل می رسد و به صفر نزدیک می شود ان شاءالله که این روند مثبت ادامه پیدا خواهد کرد.
در اکثر دانشگاه ها مشاهد می شود که بین قرآنی ها و دیگر کانون ها تفرقه ای موجود است که الحمدلله در پردیس این مسئله را نداریم و قرآنی ها با کانون های فرهنگی پیوند خورده اند.
کانون قرآن و عترت در پردیس در حال پیگیری بحث نشریات است و ما با انتشار نشریه آرامین و در آینده نشریه برگ سبز به نشریات قوت می بخشیم. پیشنهاد می کنم که ان شاءالله در پردیس نماینده نشریات دانشجویی داشته باشیم تا بتوانیم به توسعه و قوت بخشی و پی ریزی برای نشریات دانشجویی کمک کنیم.
ما در فعالیت هایمان داخل پردیس نمانده ایم و با برنامه مجمع های تخصصی در حال گسترش فعالیت ها هستیم که ان شاءالله این روند رو به رشد که ما برای مجامع تخصصی در حال پی ریزی هستیم و به طور ویژه مجمع تخصصی کانون های قرآن و عترت شروع کرده ایم ان شاءالله با همیاری عزیزان در معاونت فرهنگی کل بتواند ادامه پیدا کند.
در پردیس هر کجا که انتقادی و پیشنهادی داشتیم مسئولین عزیز به ما گوش داده اند که از آنها تشکر می کنیم و ان شاءالله این روند مثبت همیشه ادامه پیدا کند."
در ادامه  محمد علی زارع چاهوکی ، مدیر کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از تلاش های علیرضا صبا برای تشکیل مجامع تخصصی تقدیر کرد و مجید سرسنگی ، معاون فرهنگی دانشگاه از پیشنهاد حضور و انتخاب نماینده نشریات دانشجویی در پردیس ها که توسط علیرضا صبا مطرح شده بود استقبال کرد.