سلام و وقت بخیر
مطمئنم تا حالا برای شما زیاد اتفاق افتاده که بخواهیید نامه ای برای یک مسئول یا گزارشی برای ارائه به یک سازمان بنویسید. مطمئنم که زیبایی و نگارش این گزارش جزو مهمترین دغدغه های شما بوده است. آشنایی با امکانات واژه پرداز بسیار قدرتمند ورد ۲۰۱۶ این امکان را به شما می دهد که این دغدغه را بر طرف کنید. این نرم افزار با ابزار های ویژه ای که در اختیار شما می گزارد به شما برای نوشتن یک متن، کتاب و ... کمک شایانی می کند.
نرم افزار معروف پاورپوینت که سالهاست امتحان خود را برای طراحی اسلاید های معرفی یک مجموعه یا اسلاید های مربوط به امور آموزشی پس داده، یک ابزار قوی برای طراحی نیز می باشد. امکانات پاورپوینت در طراحی پوستر و ادیت عکس کم از امکانات نرم افزار معروف فتوشاپ ندارد. تدوین فیلم و متحرک سازی نوشته ها یا همان انیمیشن هم که جزو امکانات کاربردی این نرم افزار محبوب و معروف محسوب می شود.
نام اکسل نامی آشنا برای تمامی حسابداران ، مهندسان ، ریاضیدانان و محققان است. نرم افزاری که سالهاست به عنوان قویترین نرم افزار حوزه ی آمار شناخته می شود. امکانات بی نظیر این نرم افزار برای محاسبات ما را از محاسبات طولانی و بی فایده بی نیاز می کند. رسم نمودار هم که جزو بهترین امکانات این نرم افزار به شمار می رود.
اکسس نام یکی از بهترین و ناشناخته ترین عضو خانواده آفیس است که با توجه به قابلیت های بسیار قویی که در زمینه مرتب سازی و ورود و خروج اطلاعات دارد هنوز مجهول مانده است. بانکهای اطلاعاتی اکسس قابلیت های بسیار بالایی دارند که متاسفانه به خاطر اندکی گنگ بودن فضای کاری این نرم افزار، این امکانات مجهول مانده اند.
پابلیشر یکی از کاربردی ترین نرم افزار های آفییس برای طراحی می باشد که رقیب قدرتمندی برای نرم افزار معروف شرکت آدوبی ، فتوشاپ، به حساب می آید. امکانات این نرم افزار برای طراحی کارت پرسنلی و پاکت نامه ، بروشور و ... مثال زدنی است.
خلاصه که روز هفتم شهریور ماه فرصتی است که این امکانات و ابزارهای ویژه نرم افزار آفییس را در خانه رویداد دانشگاه تهران با هم بیشتر بشناسیم.
با آرزوی موفقیت

 

دوره ی آموزشی آفیس مقدماتی توسط علیرضا صبا در دانشگاه تهران

برای ثبت نام کلیک کنید.